مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
بازدید : 545
نویسنده : MRK

 مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل، رسما آغاز به کار کرد.

شرکت ECS، اولین مادربوردهای مبتنی بر سری 8 چیپهای اینتل، با قابلیت پشتیبانی از چیپهای جدید نسل چهارم خانواده Core (با کد Haswell) ، برای مادربوردهای رومیزی خانواده های Pro، Deluxe و Essentials را معرفی کرد.

خانواده جدید مادربوردهای ECS (Elitegroup Computer Systems) با قابلیت پشتیبانی از خانواده جدید چیپهای سری 8 اینتل با طراحی جدید برای CPUهای نسل 4 Core اینتل می باشد، که برای ارسال به تمام نقاط جهان در 3 ماهه دوم سال 2013 موجود خواهند بود. چیپهای جدید از پشتیبانی کامل پورتهای داخلی SATA III 6.0Gb/S و PCI-Express 3.0 16x bus بهره مند خواهند بود. این چیپها همچنین پورتهای USB 3 و Thunderbolt را ادغام کرده و تکنولوژیهایی مانند Intel Smart Respond، Intel Smart Connect و Intel Rapid Start را فعال کرده است.

ECS همچنین رده های جدیدخانواده مادربوردها را معرفی کرد: سری Pro: بهینه شده برای پردازش های سنگین، سری Deluxe: بهینه برای خانه و دفاتر کاری کوچک، و سری Essential: بهینه شده برای استفاده خانگی و سرویس های صوتی و تصویری. خانواده های جدید مادربورد ECS دارای تکنولوژی Durathon Durability می باشند که شامل PCB با تراکم 3 برابر شده، مقاومت در برابر حرارت شدید، تست ماراتن 1500 امتیازی و خازنهای جامد برتر می باشند، که برای بهبود بسیار زیاد کیفیت، طول عمر و ثبات طراحی شده اند.

قابلیتهای بیشتر شامل: تکنولوژی Hyper Alloy Choke مخصوص ECS، تکنولوژی Sound Blaster Cinema، خروجی 4 تایی تصویر (DVI, HDMI, Display Port and D-Sub VGA)، شارژر سریع EZ، بایوس هوشمند مادربورد BIOS III، 4K Video Output، ECS EZ Bios و ECS ADS (محافظ ضد غبار) می باشد.

به عنوان بخشی از تعهد رو به افزایش نسبت به جامعه بازی کنندگان، ECS همچنین خانواده جدیدی از مادربوردهایی که مخصوص بازی طراحی شده و دارای قابلیت پردازش بالا می باشند را برای عرضه در 3 ماهه دوم 2013، معرفی خواهد کرد. این مادربوردها برای عملکرد بازی بسیار بالا، با بهترین کیفیت قطعات، تکنولوژیهای منحصر به فرد و اختصاصی، و برای بهتر کردن تجربه بازی طراحی خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر از محصولات ECS و محصولات بعدی، از www.ecs.com.tw بازدید نمایید.

 

منبع : sazgar / سخت افزارچی



:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: سری Deluxe, سری Essential, سری Pro, مادربوردهای شرکت ECS ,



مطالب مرتبط با این پست
.